Wanneer:
2021-02-28T10:00:00+01:00
2021-02-28T11:00:00+01:00

Zondag 28 februari – Tweede zondag van de 40dagentijd

Als ik op mijn dagelijks rondje wandelen medewandelaars spreek, hoor ik hoe lastig de coronaregels voelen. Er is zo weinig zicht op versoepelingen. Mensen voelen zich beperkt in hun leefruimte. Zondag staan we stil bij dit begrip ‘ruimte’. Kunnen wij pas ten volle leven als dat van buitenaf wordt aangereikt? In het verhaal van Jezus die met zijn vrienden op de berg is (Markus 9: 2-10) wordt de stilte gezocht. En in de stilte wordt uitgezuiverd wat er werkelijk toe doet. Jezus komt in aanraking met het goddelijke en gaat daarvan stralen. Wat willen wij eigenlijk uitstralen? Wat en wie weerspiegelen wij in ons leven? Pastor Pieter Molenaar uit Dinther gaat samen met ds Erica Scheenstra voor in deze dienst.

De kerkdienst is online te volgen via Kerkdienstgemist.nl. Als u naar de website van de Protestantse Gemeente Den Bosch gaat, vind u op de startpagina een link waarop u direct naar de juiste pagina wordt geleid.

Online koffiedrinken na de kerk

Op zondag 28 februari kunt u weer online koffiedrinken na de dienst. Wilt u hieraan meedoen? Geef via de e-mail uw naam door aan het kerkelijk bureau voor vrijdag 26 februari a.s. Op vrijdag 26 februari stuurt Hanneke Bosch van het kerkelijk bureau u een link waarmee u kunt inloggen.