Ontmoeting

Koffie in de Herberg. Iedere laatste woensdag in de maand is de kerk open om elkaar te ontmoeten bij een kop koffie+ ter versterking en verrijking van het onderlinge contact. Het initiatief en verzorging zijn in handen van Bea Kagie. Ds. Marloes Meijer is doorgaans aanwezig.

Seniorenkerst. In de week voorafgaand aan het Kerstfeest wordt op initiatief van de diaconie een gezellige kerstbijeenkomst voor ouderen gehouden. Er wordt een interessante spreker uitgenodigd, bijvoorbeeld om iets meer te vertellen van de diaconale projecten die door de kerk worden ondersteund, en u kunt genieten van een uitgebreide en feestelijke lunch in een in kerstsfeer getooide kerk. Alle ouderen van onze gemeente zijn van harte welkom. U wordt persoonlijk uitgenodigd.

Gemeentedag2013

Gemeentezondag. Om de twee jaar wordt een gemeentezondag georganiseerd door de diaconie. We trekken er gezamenlijk op uit, na een kerkdienst in eigen kerk of bij een bevriende gemeente, waarna er mogelijkheid is voor ontmoeting en ontspanning. Voorbeelden van gemeentezondagen in de afgelopen jaren waren een bezoek aan de Arrahma moskee, Abdij Mariënkroon, Heusden, Dinther en Boschveld. Afgelopen gemeentezondag vond plaats in de Peel.