Virtueel bezoek

‘De Oude Lambertus’, het oudste monument van Engelen, herbergt niet alleen de Protestantse Gemeente Engelen, maar is ook een intieme concertzaal en sfeer- en stijlvolle trouwlocatie voor wie in de gemeente ‘s-Hertogenbosch in het huwelijk wil treden. Een veelzijdig gebouw, waarvan de waarde getoond en gedeeld mag worden!

Breng hier een virtueel bezoek aan De Oude Lambertus

Kerk sneeuw

Voor nadere informatie over het huren van De Oude Lambertus voor uw huwelijk, jubileum, viering, concert, muziekopname, conferentie of andere zakelijke bijeenkomst, kunt u contact opnemen met Joeke Wiechers-de VriesKijkt u ook gerust verder op onze site onder ‘kerkgebouw‘, waar u meer kunt vinden over huurmogelijkheden, officiële trouwlocatie en geschiedenis van het monument.

Van harte welkom in De Oude Lambertus!

Met dank aan POL&VANOIJEN tekst en beeld, voor de productie van “De Oude Lambertus in Beeld”.