Binnen de gemeente ‘s-Hertogenbosch bestaat de mogelijkheid om in een ‘huis der gemeente’ te trouwen of een geregistreerd partnerschap aan te gaan. De Oude Lambertus is aangewezen als ‘huis der gemeente’, zodat ook burgerlijke huwelijken voltrokken kunnen worden. Klik hier voor meer informatie over “Locaties om te trouwen” in de gemeente ‘s-Hertogenbosch. In de lijst van vaste locaties van de gemeente treft u onze Oude Lambertuskerk Engelen aan.

Een virtueel bezoek aan deze trouwlocatie kunt u hier alvast brengen.

Als richtprijs geldt op doordeweekse dagen een bedrag van € 300 per plechtigheid van 1 uur. In het weekend geldt een tarief van € 350 (prijzen 2017, geen consumpties inbegrepen). Voor leden van onze kerkelijke gemeente, die jaarlijks bijdragen aan de instandhouding van onze kerk door middel van een Vrijwillige Bijdrage, geldt een gereduceerd tarief.

Voor meer informatie over mogelijkheden en voorwaarden neemt u contact op met Joeke Wiechers, OudeLambertus@kerk-engelen.nl.

Een reactie na een onlangs verzorgde ceremonie in De Oude Lambertus

(2022) Zus bruid:

Ik wil je nog heel hartelijk bedanken voor de begeleiding op de orgel tijdens het lied. Het was echt een prachtige aanvulling op de zang en gitaar. Bedankt hiervoor, ik kijk er met een fijn gevoel op terug!

(2022) Vader bruid:

Daar sluit ik mij van harte bij aan!
Chiel, geweldig bedankt voor de muziek/techniek en de geweldige wijze waarop het prachtige orgel onze versie van ‘Can’t help falling in love’ naar een veel hoger plan tilde!
Maar ook Marloes, super bedankt voor de organisatie en leiding van de ceremonie! Het is prachtig uit de verf gekomen!
En ook Carina, bedankt voor alle hulp bij de voorbereiding, inrichting, en het gladjes laten verlopen van de ceremonie!
Draag deze dank s.v.p. ook over aan de mensen van de kerk, waarvan ik de naam niet weet. Dankzij jullie is het voor ons een onvergetelijke dag geworden!

Ik ben echt geraakt door de vriendelijkheid en bezieling van de ‘mensen van de Oude Lambertus’!

Lees hier een reactie van een van de vorige bruidsparen