Zondag 21 maart, met voorganger Ruud Stiemer. Volg de dienst vanaf 10.00 uur via Kerkdienstgemist. De liturgie vindt u hier.

Marloes gaat deze zondag voor in Prinsenbeek. De dienst is te beluisteren via https://kerkdienstgemist.nl/stations/1181-Het-Kruispunt—Protestantse-Gemeente-Prinsenbeek/events. Hier vindt u ook de orde van dienst (kerkbrief).

De diaconie Engelen collecteert voor Rumah Theodora, een tehuis voor alleenstaande hulpbehoevende dames in Makassar, Indonesië. Meer informatie over de actie vindt u op onze welkompagina.

Uiteraard zijn er ook aan deze vorm van vieren kosten verbonden. Geef daarom gul, ook in deze tijd, aan de kerk!

Wilt u helpen? U kunt uw gift overmaken op
NL23 RABO 0121 9151 58 ten name van Diaconie Protestantse Gemeente Engelen onder vermelding van “Rumah Theodora”.

Gedurende de lockdown zullen we de zondagse diensten samen kunnen vieren met de Grote Kerk in Den Bosch en de omliggende protestantse gemeenten Berlicum/Rosmalen, Sint Michielsgestel/Schijndel, Vught, Vlijmen, Drunen, Helvoirt-Haaren en Heeswijk-Dinther. Diensten zullen worden uitgezonden vanaf 10.00 uur vanuit de Grote Kerk.