Wanneer:
14 februari 2021 @ 10:00 – 11:00
2021-02-14T10:00:00+01:00
2021-02-14T11:00:00+01:00

Zondag 14/2 kunnen we weer kijken naar de dienst in de Grote Kerk in Den Bosch. Het is een bijzondere datum: valentijnsdag én carnaval.

Voorgangers in deze dienst zijn ds. Erica Scheenstra en dhr. Pieter Molenaar.

Vanaf 10 minuten voor aanvang van de dienst tot een half uur na afloop van de dienst ontmoeten we elkaar via Zoom.

Let op: ieder kijkt de dienst zelf, via een ander scherm/tabblad. Daarbij kun je verbonden blijven via Zoom, maar Marloes ‘mute’ iedereen, zodat de geluiden niet door elkaar gaan lopen. Je kijkt dus naar de dienst via je eigen computer / tv. Dit loopt niet, zoals met kerst, via de zoomverbinding.

Vind je het makkelijker om na afloop pas aan te sluiten, dan kan dat uiteraard ook. We verbinden ons met elkaar via deze link: https://us02web.zoom.us/j/4704721551

Ben je niet zo handig met Zoom, weet dan dat iedereen 1 bezoeker mag ontvangen. Ga op bezoek bij iemand die er handiger mee is dan jij, of nodig iemand uit en kijk samen naar de dienst! Uiteraard op veilige afstand van elkaar, maar wel verbonden met elkaar.

De liturgie vindt u in de loop van de week hier: liturgie Grote Kerk Den Bosch

N.B.: volgende week vindt de sponsorloop plaats voor het Upendo Centre in Tanzania. Meer informatie vindt u hier.

Hartelijk welkom in de kerk!