Wanneer:
Graaf van Solmsweg
's-Hertogenbosch
Nederland

Op maandag 2 november zal er in de St. Lambertusparochie opnieuw invulling worden gegeven aan Allerzielen, dit jaar met in achtneming van alle maatregelen om verdere verspreiding van Covid-19 tegen te gaan.

In vorige jaren was u gewend, na een korte gebedsdienst, in een lichttocht naar de begraafplaats te wandelen en daar te zingen en toegezongen en -gesproken te worden. Dat gaat dit jaar niet door.

Wél zal er licht zijn en wordt er een mooi samenzijn georganiseerd onder leiding van Ds. Marloes Meijer en de rk-liturgiegroep.

Lichtjes in het donker (Foto: Korsjan Punt en tekst: Merel Morre)Iedereen, gelovige en niet-gelovige, zal gelegenheid hebben om een overleden dierbare te herdenken.

Om hen te gedenken zullen de namen genoemd worden van overledenen die op de begraafplaats liggen, die gecremeerd zijn, aan de wetenschap geschonken zijn, of die ergens anders begraven zijn. Het noemen van hun naam houdt hun gedachtenis levend.

Wilt u dat de naam van uw dierbare overledene genoemd wordt in de kerk, dan kunt u deze naam opgeven bij allerzielenengelen@gmail.com of bij het secretariaat van de St. Lambertusparochie of bij Marie-Louise Dubelaar-Dartee, telefoonnummer: 073-6330133.

Gelieve u tevoren aan te melden via aanmelding@kerk-engelen.nl of secretariaat@parochie-engelen.nl of bel naar: 073-6311216

U bent van harte uitgenodigd!