Peter, Merina en Jenno zwaaien de deuren van De Oude Lambertus open van 10:30-11:30 voor koffie, thee, fris en iets lekkers. En natuurlijk voor een ontmoeting, gesprek of inspirerende tekst en stilte. Van harte welkom![...]
Iedere laatste donderdag van de maand is er ‘koffie in de Herberg’. een bijeenkomst van de ‘ouderen’ van onze gemeente, waar ruimte is voor gezelligheid, contact, koffie en lekkere baksels van Bea. Maar zeker ook[...]