Uitnodiging Kerstbijeenkomst Senioren van onze gemeente, kerkblad dec. 2012 en jan. 2013

Namens de kerkenraad van de Protestantse gemeente Engelen nodigen wij de senioren in onze gemeente uit voor de Kerstbijeenkomst op woensdag 19 december a.s. Naast een gezellig samenzijn in kerstsfeer met een kopje koffie of thee, een glaasje en een broodje, is er ook tijd voor ontmoeting en gesprek.

Op 19 december rond 11 uur bent u van harte welkom in de kerk. We verwachten de bijeenkomst rond 14.30 uur af te sluiten. Als u vervoer nodig heeft, horen wij dat graag van u.

Voor een goede organisatie is het noodzakelijk dat u uiterlijk maandag 17 december laat weten of u komt. Opgeven kan bij Mario van der Grient (telefoon 06-51024836) of Jenno Schulp (telefoon 6215043).

We rekenen op uw komst en zien graag uw reactie tegemoet!

Namens de Diaconie,

Mario van der Grient en Jenno Schulp