Donderdag 18 mei 2023, 10.30 uur

Hemelvaartsdag staat dit jaar opnieuw in het teken van ontmoeting in de regio. We hebben deze keer gekozen om het tot één locatie te beperken en wel Vlijmen. Een mooi doel voor een fietstocht? In ieder geval een mooie gelegenheid om mensen van verschillende kerken te ontmoeten.

Het thema is dit jaar ‘Ten voeten uit’, geïnspireerd op een kunstwerk over Hemelvaart, waarop nog net Jezus’ voeten te zien zijn in de wolken.

Programma:

Korte viering om 10.30 uur in de Protestantse Kerk te Vlijmen (Grote Kerk 20)

Aansluitend om ongeveer 11.15  uur een vroeg op de dag high tea, waarvoor iedereen die komt gevraagd wordt iets lekkers mee te brengen, zelfgemaakt of zelf gekocht naar keuze. Voor koffie, thee en limonade wordt gezorgd.

Streaming:

Voor wie niet aanwezig kan zijn wordt de dienst gestreamed via deze link: https://www.protestantsekerkvlijmen.nl/livestream-kerkdiensten/

We hopen u in grote getalen te mogen ontmoeten!

ds. Marloes Meijer, ds. Ruud Stiemer en ds. Margo Trapman