Dankzij uw gulle steun kon onze gemeente in het afgelopen jaar prachtige vieringen, samenkomsten en concerten organiseren. In en vanuit het monumentale kerkje, midden in het dorp Engelen, dat onlangs is voorzien van een gloednieuw, leistenen dak!

Alle gulle gevers hartelijk dank!

Voor 2013 hopen we met elkaar en onze predikant ds. Roel Knijff weer veel activiteiten te organiseren. Voor gemeente, dorp en een ieder die onze kerk een warm hart toedraagt. Vieringen, bijzondere diensten en overige activiteiten vindt u op de agenda van onze site, in het Kerkblad en de Tweeterp.

Actie Kerkbalans 2013 is zondag 13 januari van start gegaan. Op 1 februari hopen we al uw reacties weer binnen te hebben. U bent welkom om uw bijdrage over te maken op rekeningnummer 12.19.15.131. Voor een waardevol nieuwjaar!

Klik hier op de folder kerkbalans 2013

Klik hier op de terugblik van de diaconie 2012