Op 15 september is het ziekenzondag. Een mooie oecumenische viering in de St Lambertuskerk aan de Dieze.

Dit jaar wordt het wel een heel speciale viering, omdat Fons Boom afscheid neemt van Engelen. Hij stopt als pastor in Engelen en Bokhoven en gaat andere taken vervullen in de toekomst.

Als protestantse gemeente Engelen bewaren we goede herinneringen aan Fons. De oecumenische gespreksavonden in de pastorie, de oecumenische diensten, de contacten rond bijzondere momenten in het dorp zoals Allerzielen, dodenherdenking en recent natuurlijk De Passion.

We hopen dat die contacten blijven bestaan, maar ze zullen anders zijn, zonder Fons’ spontane, humorvolle en inspirerende betrokkenheid.

Daarom hopen we dat veel mensen aanwezig zullen zijn bij zijn afscheid op 15 september om 10 uur in de katholieke kerk.

Thema van de dienst: Samen is het beter! Het Crèvekoor zingt, Fons en Marloes gaan samen voor en na afloop zijn er speeches en koffie.