Al even hangt er Kunst in de Kerk van Marieke School, kunstenares met atelier in ‘Nova Zembla’, in de binnenstad van Den Bosch. Zo zijn vier van haar schilderijen te zien op iedere zondagmorgen rondom de erediensten en op donderdagmiddagen tijdens ‘Open Kerk’ tussen 14:00 en 15:30.

Op 10 augustus aanstaande zal Marieke ons meer van haar werken tonen en hierbij ook iets vertellen. Van haar inspiratie, het ontstaan, haar werkwijze en wat zo meer.

Inloop met koffie/thee: 15:30

Aanvang presentatie en afsluitend glaasje: 16:00 – 17:00

Mariekes schilderijen mogen zich ondertussen verheugen in een enthousiaste animo. Mis het niet. Van harte welkom! En handig als u zich van te voren aanmeldt – echter niet verplicht: charms@planet.nl

Han Wijns en Carina Harms (j.h.m.wijns@planet.nl)