Onze website gaat binnenkort tijdelijk uit de lucht. Er zal dan een ‘onderhoudsscherm’ te zien zijn. ‘Noodzakelijke plugins kunnen niet langer worden geüpdatet, omdat de site op een te lage PHP-versie draait’, aldus de deskundigen. Daarnaast wordt de update aangegrepen om ook mee te gaan met de tijd, waarin de protestantse gemeente zich vooral een onderdeel voelt van het dorp en haar omgeving: een ‘Open Kerk’ in woord, daad en beeld.

Het streven is dat de site binnen een week of 3 daarna week operationeel zal zijn, zodat nieuwsberichten, de agenda en achtergronden weer als vanouds geraadpleegd kunnen worden. Informatievoorziening vanuit de kerk zal voor zoveel mogelijk via mail gebeuren.

Onderstaande mailadressen kunt u daarvoor gebruiken:

Tot zover voor nu. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet, maar mail een van ons!

Namens het communicatieteam,

Carina Harms