De nieuwe Petrus komt mede uit Engelen!

Carina Harms vertelt over het verbindende belang van ‘Kunst in de Kerk’. Samen met Han Wijns van de Vrienden Oude Lambertus, organiseert zij iedere twee, drie maanden een nieuwe tentoonstelling van circa 4 schilderijen van min of meer lokale kunstenaars. Momenteel is dat Marieke School. Kunst in de Kerk is elke donderdagmiddag te bewonderen van 14:30 tot 16:00. Dan is de kerk open, ook voor koffie, thee, rondkijken of een gesprekje.

Petrus is het gratis magazine van de Protestantse kerk in Nederland en verschijnt 4x per jaar. Het heeft een oplage van ca. 200.000 exemplaren en u kunt het aanvragen via abonnement@petrusmagazine.nl. De foto’s in Petrus zijn van de hand van Niek Stam. Van harte aanbevolen, vooral dit laatste nummer 🙂