Stap in de Passion heeft dit jaar de vorm van een PaasChallenge en is geheel Coronaproof.

Stel je voor dat je in een tijdmachine stapt, terug naar het jaar 30 van onze jaartelling. Je loopt door de straten van Jeruzalem op zoek naar geheime aanwijzingen. Je komt QR-codes tegen en volgt karakters uit de tijd van Jezus. Je zit middenin het verhaal van Pasen.

Het spel               Je volgt een speurtocht met QR-codes. Je kruipt in de huid van een karakter uit de tijd van Jezus en vindt aanwijzingen om je weg door Jeruzalem te vinden. Je probeert keuzes te maken die passen bij het karakter dat je gekozen hebt.

Praktisch             Je reserveert een starttijdstip in de week van 29 mrt tot 5 april via Calendly – Kerk Engelen. Je start op dat tijdstip bij de Oude Lambertus (De Kerkhof 3) en volgt de aanwijzingen die je daar op een routekaart krijgt. Je loopt in tweetallen (of meer uit één huishouden). De tocht duurt 1 tot 1,5 uur.

Meenemen       smartphone met oortjes en voldoende batterij, QR-code scanapp (bij een Iphone is dit je camera), pen/potlood, hamer, 10 spijkers, vork.

Dus, ga naar Calendly – Kerk Engelen en doe mee!