Op 26 juli en 2 augustus is onze kerk gesloten en bieden we u een (alternatief) georganiseerd reisprogramma aan.

Op 26 juli is Annette de Bruijne uw reisleider en gaat de tocht naar de Evangelische Gemeente Parousia, ’s Gravesandestraat 1b in ’s-Hertogenbosch. We verzamelen om 9.00 uur bij onze kerk en gaan met elkaar per auto naar onze bestemming. Elisa en Kees-Jan zouden het erg leuk vinden als er meer kinderen meegaan, want er is daar een leuke kinderkerk. Als u zelf geen auto hebt en toch graag mee wilt, is het natuurlijk mogelijk om met iemand mee te rijden.
Voor verdere informatie: Annette de Bruijne, e-mail: ac.bruijne@igz.nl.

Ook op 2 augustus staat er een interessant reisdoel op het programma. We gaan met Dirk Huisman naar de San Salvator Gemeenschap, Van der Eygenweg 1 in ’s-Hertogenbosch. Vanuit de gemeenschap heeft men al laten weten, dat ze het erg op prijs stellen als we op bezoek komen! We verzamelen om 9.45 uur bij de kerk en fietsen dan met elkaar naar de viering. Voor wie het eenvoudiger is om per auto te gaan of wie wil meerijden, kan met Dirk, e-mail dirkhuisman@home.nl contact opnemen.

Trudy Molenaar

Lees ons eerder bericht hier