Het nieuwe ‘Muziek op Zondag-seizoen’ wordt vrolijk ingefloten op 27 september om 10.30 in de Protestantse kerk te Engelen!

We beginnen met een spannende combinatie van verhaal en muziek van Annemieke Hereijgers, bijzonder begaafd dwarsfluitiste en lid van het Epos Ensemble.

Annemieke zal vertellen over de wonderbaarlijke eenvoud van het principe van de dwarsfluit en de geschiedenis van dit prachtinstrument. U maakt kennis met een groot aantal van haar verschillende dwarsfluiten die zij gedurende haar verhaal laat klinken in stukken van J.S. Bach, G.P. Telemann, C. Debussy en R. Escher.

We verheugen ons op 27 september! Graag tevoren, ivm corona-maatregelen, opgeven via aanmelding@kerk-engelen.nl, zodat we op uw komst zijn voorbereid. Voorafgaande aan het concert ontvangt u van ons een bevestiging.

Volgende Muziek op Zondagen:

• 1 november: piano, dwarsfluit en zang onder leiding van Ien Bouwmans
  • 13 december: Ewoud Mahler op viool