Lezing over de kunst in de Oude Lambertus, De Kerkhof 3, Engelen

Op 19 oktober om 16.00 uur, met inloop vanaf 15.30 uur, zal Christ School vertellen over zijn werk als kunstenaar. Op dit moment hangen er 4 bijzondere werken van hem in de Oude Lambertus.

De werken verbeelden de werkelijkheid van verwoesting door menselijk geweld (in Syrië) enerzijds, maar ook elkaar de hand reikende vluchtelingen anderzijds. Het werk is ook te bezichtigen tijdens Open Kerk , elke donderdag tussen 14.30 en 16.00 uur. Ook tijdens andere bijeenkomsten in de kerk.

Christ is ook kunsthistoricus en verzorgt al enige tijd, en ook komend winterseizoen, een cursus Kunstgeschiedenis in Engelen.

Op 19 oktober gaat het over zijn eigen werk en hoe hij al heel vroeg actief was als schilder van heel divers werk, met professioneel en beeldend karakter.

Dit is wederom een initiatief van de Vrienden van de Oude Lambertus.

U bent van harte uitgenodigd, namens de Vrienden, Han Wijns ( j.h.m.wijns@planet.nl) en Carina Harms (charms@planet.nl). Voor een gezellig drankje wordt uiteraard gezorgd!