avondmaal_davinci_grtIn het Leerhuis van dit najaar, zullen we met elkaar in gesprek gaan over kunst en religie.

En we stellen ons de vraag wat kunst en religie met elkaar te maken hebben. Aan de hand van meegebrachte (afbeeldingen van) kunstvoorwerpen zullen we spreken over de (mogelijke) betekenis en onze beleving bij de kunst.

We denken daarbij niet alleen aan schilderijen, ook aan beelden, gebouwen, muziek enz.

Het Leerhuis is verdeeld over 3 avonden: dinsdag 14 oktober, woensdag 5 november en donderdag 27 november. Kosten bedragen € 5 per keer. De avonden kunnen ook los van elkaar bezocht worden.

Vanavond dus de tweede avond. Het Leerhuis staat onder leiding van ds. Roel Knijff en pastor Fons Boom. U kunt zich nog opgeven bij ds.knijff@kerk-engelen.nl of secretariaat@parochie-engelen.nl.

Van harte welkom!