Christ School kennen we als enthousiast kunsthistoricus bij de cursus Kunstgeschiedenis in de kerk. (Een nieuwe cursus gaat vanaf november weer van start).

Maar Christ is ook kunstenaar.

We zijn dan ook blij dat hij bereid is zelf ook een keer in onze kerk te komen exposeren. Zijn kunst is realistisch, actueel en prikkelend en daagt uit tot gesprek.

Hoe de werken eruit zien houdt u hier nog even van ons tegoed. In de startzondag van 17/9, 10:30, waarin Ds. Marloes Meijer zal voorgaan, komt u meer te weten.

Daarom: van harte welkom op zondag 17/9 om 10:30 in De Oude Lambertus.

Aansluitend is de kunst van Christ te zien op iedere donderdagmiddag, van 14:30-16:00 tijdens Open Kerk of op afspraak via Han Wijns

Kunst in de Kerk is een initiatief van De Vrienden van de Oude Lambertus. Draagt u De Oude Lambertus – het oudste monument van Engelen- ook een warm hart toe, word dan lid. Voor 35 euro steunt u dit goede doel! (IBAN: NL73 RABO 0121 9151 31 tnv Protestantse Gem. Engelen ovv Vrienden Oude Lambertus). U wordt vrijblijvend uitgenodigd voor cursussen, concerten en andere (gezellige) bijeenkomsten in het oude hart van Engelen.