Zondag 31 juli gaf fotograaf Astrid Brenninkmeijer woorden aan haar foto’s: bevroren momenten in privé-werelden, waarachter een schat aan kennis, voorbereiding en passie te ontdekken valt!

Astrid nam het aandachtige publiek mee in gouden en de blauwe uren, inzoomend op vlinders dichtbij, geduldig wachtend op het verdampen van dauw op hun vleugels. Maar ook naar Noordzeese zeehondenmoeder en -kind, schalks in de camera kijkende keizerslibellen, verstilde sneeuwbuien op de Veluwe en een gespotte wolf, ongezien bespied in Belarus.

Een geanimeerde en ontspannen morgen, met interactie, koffie en fris en prachtige natuurbeelden om ons aan te vergapen en op te laden. Met dank aan Astrid Brenninkmeijer! Meer van Astrid vindt u op www.PictureThiz.nl

Volgende expositie van Kunst in de Kerk zal aanvangen in oktober, – na de atelierroute van 2|10 -, en zal indrukwekkend schilderwerk tonen van kunstenaar Bettine Uhe. Zij zal zelf aanwezig zijn op zondag 9 oktober, 10:30 in onze Oude Lambertus. Van harte welkom!

Han Wijns en Carina Harms

Eerder bericht:

Komt dat zien!

Fotograaf Astrid Brenninkmeijer toont werk en vertelt erover op zondag 31 juli om 11:00 in De Oude Lambertus. “Mijn foto’s zijn zo spontaan mogelijk en met geduld gemaakt. Ik fotografeer ‘old skool’ met een spiegelreflexcamera en zonder photoshopfilters.” Met beelden van ver en dichtbij, inzoomend op alle jaargetijden. Haar huidige expositie in de Oude Lambertus toont 4 foto’s van rond het Engelermeer.

Van harte welkom, inloop vanaf 10:45. Koffie of glaasje erbij.

Kunst in de Kerk is een initiatief van de Vrienden Oude Lambertus. Meer van Astrid vindt u op www.PictureThiz.nl