Wegens te weinig aanmeldingen gecanceled!!! Dit leuke thema komt op een ander moment zeker terug…

‘Ik wil niet!’ Roep jij dat weleens? Nou, Jona wel! God wil dat hij naar Nineve gaat, maar Jona besluit precies de andere kant op te gaan. God bekijkt het maar!

Of dat goed afloopt? Dat ga je ontdekken tijdens de kliederviering op 18 februari om 16 uur.

We gaan ontdekken wat die eigenwijze profeet voor elkaar krijgt, tegen wil en dank, wat hij leert van een grote vis en van een lullig boompje… Nou ja, genoeg om nieuwsgierig van te worden dus. Kom je ook?

Geef je even op bij Marloes. En nodig vrienden en vriendinnen van je (klein)kinderen in de basisschoolleeftijd gerust ook uit! predikant@kerk-engelen.nl, 06 36501973

De volgende kliederviering is palmpasen, 24 maart. Dat vieren we in de grote katholieke kerk om 10 uur in de ochtend. De kinderen maken palmpasenstokken en mogen tijdens de viering door de kerk lopen, in processie. Daar wil je vast ook bij zijn!