De Klieder- en jongerenkerst kon helaas nét niet doorgaan afgelopen jaar. De Coronamaatregelen gingen precies die zondag in en waren behoorlijk duidelijk: niet samenkomen in grote groepen. Dus deden we het andersom en kwam de Kliederkerk naar jullie huis. De kinderen die waren aangemeld kregen een boekje en een cadeautje thuisbezorgd. Zij maakten op hun beurt prachtige filmpjes over het kerstverhaal. Zoek op Youtube de kerstmorgenvlog van 2021 maar eens op (kanaal Kerk Engelen), dan zie je het resultaat.

Nu hopen we natuurlijk heel erg dat de volgende kliederviering wél door kan gaan.

Die is gepland om 30 januari om 16 uur. Geef je op bij Ds. Marloes, dan houden we je op de hoogte van alles wat je moet weten!

De kliederviering is speciaal ontwikkeld voor kinderen van de basisschoolleeftijd en hun (groot)ouders. Jongere en oudere kinderen zijn ook welkom. Ivm corona kan het zijn dat alleen een paar ouders beperkt aanwezig kunnen zijn. Ook daarom: geef je op via predikant@kerk-engelen.nl, 06 36501973. De kliederviering is voor alle mensen die graag actief bezig zijn met bijbelverhalen en wordt georganiseerd namens de katholieke parochie en de protestantse gemeente Engelen.

Kosten zijn 7,50 per kind. Contant te betalen of ter plaatse over te maken via QR-code. Kliedervieringen (basisschool jeugd en (groot)ouders)na 30 jan staan gepland op: 6 mrt, 10 apr, 15 mei, 19 juni, telkens om 15.30 uur in de kerk – hoewel we daar uit groeien, dus misschien verandert de locatie nog. Vooralsnog even in de kerk.
Voor Kliedervieringen volgen we de maatregelen zoals die gelden voor het basisonderwijs.