Kliederkerst

Ben je tussen de 1 en 12 jaar en vind je het leuk om te kliederen en te knutselen? Kom dan naar de Kliederkerst. Op 22 december ben je om 16 uur welkom in de Oude Lambertus, de protestantse kerk aan de Kerkhof. Daar liggen boekjes en spelletjes voor je klaar. Na een paar minuten zingen we een welkomliedje en gaan we hele grote engelenvleugels knutselen. Natuurlijk mag je daarna met die vleugels op de foto! Je kunt ook kerstkoekjes versieren, of Jozef en Maria helpen met het inpakken van hun koffers.

Daarna doen we de jassen aan en wandelen we naar de katholieke kerk. Daar is een hele grote kerststal die we gaan bekijken.

In de katholieke kerk ontmoeten we ook de oudere kinderen. Die nemen we mee terug naar de protestantse kerk.

Daar horen we om 17 uur een mooi kerstverhaal, zingen we liedjes en krijgen we de zegen onder de grote parachute.

Daarna is er wat kersterigs te snoepen en te drinken. Om 18 uur gaan we weer naar huis.

Wil je meedoen (of wil je (klein)kind meedoen)? Geef je op via predikant@kerk-engelen.nl.

Klieder- en jongerenkerst wordt georganiseerd door de kerken in Engelen en is voor iedereen. Als je geen lid bent van de kerk, mag je dus ook komen. Kosten zijn dan € 7,50 per kind. Per gezin verwachten we minimaal 1 volwassen begeleider (gratis toegang).