Ben je 12 jaar of ouder maar voel je je nog niet volwassen? Dan ben je van harte welkom bij de jongerenkerst. Op 22 december ben je om 16 uur welkom in de Oude Lambertus, de protestantse kerk aan de Kerkhof. Daar beginnen we samen met de kleine kids, maar al snel gaan jullie naar de pastorie van de katholieke kerk. Daar kun je kiezen uit 2 programma’s: een papieren escaperoom of een programma rondom popmuziek met engelen (Billy Eilish, Sarah McLachlan, Alabama, Tommy Shane Steiner).

Na een uurtje worden jullie opgehaald door de kleine kinderen. Je kunt de kerststal bekijken en daarna ga je mee terug naar de protestantse kerk. Daar hoor je om 17 uur een mooi kerstverhaal, zingen en horen we sfeervolle liedjes en sluiten we af met wat lekkers te eten en te drinken.

Ben je erbij? Geef je even op via predikant@kerk-engelen.nl of via de app (06 36501973)

Klieder- en jongerenkerst wordt georganiseerd door de kerken in Engelen en is voor iedereen. Als je geen lid bent van de kerk, mag je dus ook komen. Kosten zijn dan € 7,50 per kind. Ouders zijn vanaf 17 uur welkom.