Een paar keer per jaar luncht Ds. Marloes met groepen jeugd. Kleine groepen, waarin actuele onderwerpen vertrouwelijk met elkaar besproken worden en er ook gezellig samen gegeten wordt. Tosties met soep bijvoorbeeld…

Zondag 10 november is het weer zover. Na de zangdienst ontmoeten de 12-15 jarigen elkaar in de kerk van 12.00-14.00 uur.

Zondag 24 november is het weer de beurt aan de 15-plussers. Dan ontmoeten we elkaar na de dienst van de laatste zondag van het kerkelijk jaar. Het zou mooi zijn als jullie bij die dienst aanwezig zijn, dan kunnen we na afloop delen hoe je het ervaren hebt.

Zondag 8 december komen we met alle leeftijden bij elkaar om de jeugdkerst van 22 december voor te bereiden.

Omdat we met kleine groepen zijn is het heel fijn als je er bent. Als je nu al weet dat je niet kunt, laten het weten aan Marloes. Ten slotte: in alle diensten waarin Ds. Marloes voorgaat, zit iets voor kinderen en jongeren. Dus kom gewoon, je bent welkom!