Onder het motto “Van geven word je rijker, want door samen te delen, ontvang je zelf ook”, hebben de kinderen bij de Kinderkring, afgelopen zondag, weer meegedaan aan Actie4kids.

Afbeelding 1 Afbeelding 2 Afbeelding 3 Afbeelding 4 IMG_1213

Afbeelding

De kinderen hebben thuis de dozen gevuld met (deels eigen) speelgoed en schoolmateriaal en tijdens de kinderkring met elkaar de dozen mooi versierd of ingepakt. Vlak voor de avondmaalsviering kwamen de kinderen enthousiast de kerk binnen en weldra stond er voor in de kerk een vrolijke stapel geschenken! Bijzonder aan deze actie is, dat er in de dozen nog een bijbeltje voor de kinderen -en hun familie- meegaat. De diaconie neemt de verzendkosten voor haar rekening. We hopen dat we weer een paar kinderen blij zullen maken! Onze kids hebben er in ieder geval veel plezier aan beleefd!

Schoenendozen, CH

Alle kinderen (en hun ouders), hartelijk dank!

Astrid van Diepen-Vink en Carina Harms