Gedurende de veertigdagentijd, vanaf Aswoensdag tot Pasen, maken we samen een kalender. Elke week mailen we de kalender voor de week die volgt. Je vindt de kalender in de agenda op deze site en tijdens de open kerk op woensdag van 13.30-15.00 uur liggen er geprinte exemplaren in de kerk klaar om op te halen. Is dat allemaal geen optie? Neem dan contact op met Marloes of zoek iemand in de buurt die voor u kan printen.

De veertigdagentijd duurt 46 dagen. Dat is niet voor niks. Want elke zondag weer is het een feestdag: even niet vasten, even op adem komen en genieten van wat God ons geeft en daarvoor danken. Ook dat hoort bij het leven: genieten, ontspannen, dankbaar durven zijn en vieren dat God om mensen geeft.

Veertigdagentijd Kalender:

Ook zal er elke zondag een Kerkvlog op Youtube komen.