Op zondag 20 december aanstaande vieren we zoals ieder jaar weer het kinderkerstfeest in de Protestantse Kerk van Engelen. Het oude kerkje, midden in het dorp, is opnieuw zelf het prachtige decor voor het verhaal van dit jaar: “Simon’s Kerstnacht”. Op sneeuw hopen we nog maar voor een warme kerstsfeer gaan we zeker zorgen! Bovendien zal deze kerstmiddag ook muzikaal door een aantal kinderen omlijst worden, zodat het nog mooier en feestelijker wordt! En iedereen mag lekker meezingen!

En met iedereen bedoelen we natuurlijk het hele dorp, want of je nu katholiek of protestant bent, jong of oud, we zetten graag de deuren wagenwijd open voor iedereen!

Dus komt allen tezamen op zondag 20 december a.s. om 17:00, De Kerkhof 3. Van harte welkom!

Namens de organisatie,

Astrid van Diepen en Lars Teulings