High Fifty, kerkblad oktober 2012

Als jongeren elkaar begroeten, doen ze dat met een High Five, het hoog tegen elkaar slaan van hun handen. Hiermee willen ze naast een gewoon ‘hoi’ ook zeggen dat ze het met elkaar eens zijn, elkaar begrijpen en misschien nog duizend andere dingen. Met een knipoog naar de High Five is een aantal jaren geleden de naam High Fifty naar voren gekomen voor onze contactmorgens voor eenieder in onze gemeente, die zich fifty voelt, maar wel iets ouder is. Ook al zijn we minder luidruchtig in onze begroeting, toch willen we op een open manier met elkaar in contact komen, naar elkaar luisteren en elkaar op die manier beter leren kennen. En ook al zijn sommigen onder ons niet zo enthousiast over deze naam, het is nu bij iedereen bekend wat ermee bedoeld wordt.

Binnenkort dus weer de High Fifty-morgens! Op maandag 22 oktober en op woensdag 24 oktober is er opnieuw gelegenheid om samen te komen en te spreken over wat ons bezig houdt op gebied van geloof en kerk en de relatie daarvan met de maatschappij, waarin wij leven.
Op maandag stellen Wil en Thijs van Wallene op de Parcivalring 166 hun huis open en op woensdag zijn we welkom bij Ans Vermeijden aan de Graaf van Solmsweg 65. We beginnen om 10.00 uur.
Ds. Roel Knijff zal op beide morgens aanwezig te zijn om zijn visie te geven op theologische kwesties en de vele andere dingen die naar boven komen. Op woensdag is Anneke van de Giessen de gespreksleider en op maandag ikzelf.

Als u zich al wilt opgeven dan kunt u mij bellen of mailen. Er komt in oktober ook nog een uitnodiging via mail of brievenbus.

Het zullen net als andere keren vast weer inspirerende morgens worden.

Trudy Molenaar